Falu Ryttarsällskap

Medlemsförmåner

Träningar

Tack vare intäkter från arrangerade tävlingar kan klubben erbjuda sina medlemmar träningar i både hoppning och dressyr till kraftigt reducerade priser.

• Rabatt på träningar i både dressyr och hoppning (gäller medlemmar som hjälper till på tävlingar och fixardagar).
  • Subventionerad ryttarlicens och/eller anläggningskort gäller medlemmar som hjälper till på tävlingar.
  • Utbildning och gemenskap.
  • Tävlingsryttare för FaRS/SPK har rabatt på anläggningskort.
  • Tävlande för FaRS har företräde till träningar.
  • Vid tävling blir man uppmärksammad på klubbens facebook/instagram om man vill.
  • Vid lagtävling får man låna schabrak samt får lagavgift betald.
  • Vi premierar ryttare som tävlat för Fars på alla nivåer.
  • 10% rabatt hos Dalvikskvarn.
  • Milersättning till tävlande som rider i elitlaget när de åker på lagtävling.
  • Funktionärsträff med sponsorer i slutet av sommaren.
  • Middag och trevligt sällskap på årsmötet.

Subventionerad ryttarlicens och/eller anläggningskort

Har du eller någon familjemedlem fullgjort 4 halvdagar eller 2 heldagar ideellt arbete på tävling och finns avprickad på funktionärslista så kan du få återbetalning med 500 kr på din ryttarlicens eller återbetalning av 500 kr för anläggningskort löst i Ridhusbolaget Svedens gård AB.

Har du eller någon familjemedlem fullgjort ytterligare 4 halvdagar eller 2 heldagar ideellt arbete på tävling och finns avprickad på funktionärslista så kan du få återbetalning av 600 kr för anläggningskort löst i Ridhusbolaget Svedens gård AB.

Läs mer om återbetalning/blankett Pdf, 87.2 kB.

En bild

Senast uppdaterad: 2024-02-28